26 lutego 2015

Ostre chilli ???!?!?!?!!?

Hej wszystkim. W tym tygodniu w sumie dużo się nie działo oprócz tego, że wczoraj nie było mnie w szkole ze względu na mini wycieczkę z mamą do Jeleniej aby odebrać paszport. Na zdjęciu wyglądam jak kryminalistka... hahaha. Dziś też w niej mnie nie było bo nie umiałam na sprawdzian a wole go zaliczyć na lekcji niż latać na poprawy. Jutro już niestety muszę iść... starcie z wychowawczynią na 2 niemieckich będzie katastrofą...A wracając do dzisiaj. Moja przyjaciółka Magda ma dziś 16-ste urodziny!!! Byłyśmy jak zawsze w maku, a prezent jej się spodobał. W ostatnią niedzielę wrzuciłam filmik jak testuję, który produkt pomaga na ostre papryczki chilli. Był ogień i to dosłownie w mojej buzi. Jeżeli jeszcze go nie widzieliście link będziecie mieli na dole. Dni lecą a weekend już jutro! W sobotę zamierzam nagrać, w końcu coś co miało być głównym tematem mojego kanału. A w niedzielę może Friends Tag. Wszystko się zobaczy póki co mam masę planów a brak czasu na to... . Jeszcze spotkała mnie zła wiadomość bo nie płacą mi wypłaty od grudnia.... a mamy LUTY no i niestety nie mogę kupić sprzętu, który jest mi tak bardzo potrzebny do narywania pewnych rzeczy na yt. Mam nadzieję, że kryzys szybko minie i będę mogła wziąć się, w końcu do roboty! XOXO
klikać mi tutaj ! :D 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥
♥ Jeżeli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj go ♥
♥ Zaglądam do każdego i się rewanżuje ♥