18 lutego 2015

Tydzień kolejny za nami...

Hej wszystkim. Tydzień nie dobiegł jeszcze końca ale ja już mam ochotę wam napisać co się w nim stało. Może zacznijmy od niedzieli, w którą odbył się live u Urbana na YT. Jak zawsze na nim byłam bo poprawia mi humor. Jakieś 15 min przed końcem Urban stwierdził, że doda kogoś z widzów, żeby tak się stało mieliśmy pod ostatnim postem napisać coś typu "chcę na live", a że ja nie wierze w swoje szczęście to napisałam odpowiedź do jednego komentarza "a kto by nie chciał"  chwilę później dostałam wiadomość od Piotrka o zezwoleniu do dołączenia na live. Hahahaha moja mina była obłędna jak to zobaczyłam, weszłam i po odpowiadałam na pytania, które zadawali, pośmiałam się i wypróbowałam minimalnie swoich sił w takim wydarzeniu. Byłam tak zszokowana, że nie wiedziałam co w niektórych momentach mówię...., w końcu moja nieśmiałość jest strasznie upierdliwa, a po skończeniu live jeszcze chwilę pogadałam z Piotrkiem i Konradem już tak na spokojnie. W poniedziałek było omegle, niestety nie znalazłam Urbana ale spotkałam z 2 osoby, które mnie pamiętały z niedzieli. Miło był też pisać osobom żeby nie traciły w siebie wiary i szukały dalej. W końcu ja tak zrobiłam i miło mi się to opłaciło. Mój tydzień w szkole myślałam, że nie przeżyje ze względu na kończenie prawie codziennie o 15.... Jednak miałam szczęście bo 3 dni pod rząd miałam 6 lekcji. Dzisiaj koleżanka jedna zapytała się kiedy filmik... usłyszała to druga i trzecia.. haha to takie śmieszne i niezręczne kiedy siedząc na korytarzu widzisz jak ktoś ogląda cie na YT.. haha nie jestem do tego przyzwyczajona. W końcu miałam tego kanału nie promować u znajomych do póki nie osiągnę czegoś większego. Jednak miło słyszeć ich opinie i minimalne wsparcie. W sobotę zamierzam nagrać coś nowego, mam tyle pomysłów, że nie mogę się zdecydować co pójdzie na pierwszy ogień. Próbuję również ogarnąć sprzęt abym mogła nagrywać jak tańczę w Just Dance, bo to miał być główny atut kanału związany blisko z moją pasją. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
A teraz czas na chamską reklamę ;) Jeżeli nie widziałaś/eś mojego ostatniego filmu to zapraszam. 



A ja w tym momencie zabieram się do pisania listu dla tego pana bo mu obiecałam
no i niestety nauki... stwierdziłam, że wolę poprawiać od razu spr póki jeszcze
coś umiem i żeby później nie latać za tym wszystkim ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥
♥ Jeżeli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj go ♥
♥ Zaglądam do każdego i się rewanżuje ♥