18 września 2014

Bezpłatne próbki perfum YODEYMA ?!

No cześć wszystkim ;) Z góry przepraszam za mój brak obecności ale jeżeli już mam jakiś pomysł na notkę jest on do zrealizowania w dalszym terminie. Dziś będzie ona o bezpłatnej próbce perfum firmy YODEYMA. Dowidziałam się o tym od innego bloga i zamierzałam sprawdzić. Jest duży wybór a mój to " Celebrity Women " czyli słodkie nuty czarnej porzeczki i orientalne tło paczuli ,zamówienie było banalne wystarczy podać swoje dane i tyle. Czekałam na nie ponad tydzień tak mi się wydaje. Lecz odebrałam je dopiero dziś ponieważ ktoś zapodział gdzieś informacje ,że paczka czeka na poczcie od tygodnia.  Perfumy były zapakowane w małą żółtą kopertę a w środku znajdowała się ulotka , podziękowanie za odwiedzenie ich strony oraz zachęcenie do zakupu i małe pudełeczko perfum 15ml. Zapach mi się nawet podoba bo w sumie to wybierałam je prawie na ślepo haha daje im 7/10 bo nie są aż tak słodkie jak chciałam tylko bardziej kobiece. Poza tym zapach bardzo długo się trzyma nawet po umyciu dalej go czuję. Poprosiłam kolegę aby mi zamówił następne tym razem "AZX" połączenie kawy z miętą mam nadzieję ,że one trafią w moje gusta ;)  Zbaczając z tematu jutro jadę na występ do Bełchatowa jak co roku. Występ grecki , dużo śpiewania i dobra zabawa. Więc wiadomo o czym napiszę w następnym poście buziaki !XOXO




A wy zamawialiście jakieś próbki ? 
Jeżeli tak to jakie było wasze wrażenie i zapach ? 

11 komentarzy:

  1. o, słyszałam o tych perfumach i też mam w planach coś zamówić :)

    klikniesz u mnie w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamówiłam, ale jeszcze czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aż przeglądne strone;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam tych perfum :) zaciekawiłaś mnie :D
    Zapraszam na giveaway u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zamawiam perfum, tylko idę do zwykłego sklepu i tam wybieram.
    Ostatnio kupiłam sobie jakieś z play boy'a i pachną według mnie bardzo fajnie ;D

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam perfumy :)
    Rowniez obserwuje
    http://the-haappy-one.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Chętnie wypróbuję jakiś zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tej firmy
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  9. nie korzystałam ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne perfumy mam je.


    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją ! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tych perfumach może też zamówię :)) co powiesz na wspólną obserwację?

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥
♥ Jeżeli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj go ♥
♥ Zaglądam do każdego i się rewanżuje ♥